Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

P90a91v97e76l 21V38é63b16r

5. 11. 2018 14:25

Jestli ta lavička neříká: Pojďte k nám, my k vám taky nelezem...

2 0
možnosti
Foto

Říká režisér herci: "Spadněte na zem tak, abychom se tomu zasmáli."

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Tomáši! :-)Já bych na lavičce odpočíval a s nabranými silami pak přelezl plot. Ale nejspíš mají majitelé na střeše heliport pro soukromý vrtulníček, tak k čemu branku? ;-)

1 0
možnosti
TG

Ještě mě něco napadlo: lavička má nejen dřevěné prvky, ale i k o v o v é. Ty první na spálení, druhé do výkupu. Jsem si jistý, že už tam lavička není..... ( omlouvám se za politicky nekorektní pohled).

0 0
možnosti
TG

R^Chybějící část lavičky napovídá, źe se poleze dovnitř protaźením pod brankou....

Srdečně Tě zdravím, Oldo!

0 0
možnosti
  • Počet článků 109
  • Celková karma 21,90
  • Průměrná čtenost 1214x
Můj děda byl realistický sochař, já jako karikaturista zas ztvárňuji svět zkarikovaný, ale co by na to děda se už nedozvím...
Více na www.oldrichdworak.cz.

kreslené vtipy, karikatury, humorné ilustrace, vtipné obrázky