Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Opravdu dost dobré, zejména ten konec.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Narazil jsem i na jiné starší "děkovné" kříže, bez nápisů, které byly postaveny jako vděk, že se jejich vesnici vyhnul mor.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, u kříže Jana Dolejšího jsem ještě zjistil, že byl z 29. čs pěšího pluku, v Skakališti v Srbsku nezvěstný od 16.8.1914.

1 0
možnosti
ND

Moc pěkný počin a bezva počtení.

3 0
možnosti
Foto

Děkuji, materiál na tenhle nostalgický seriálek jsem posbíral za několik let, kříž s německým nápisem teď v úterý.

0 0
možnosti
  • Počet článků 109
  • Celková karma 21,90
  • Průměrná čtenost 1214x
Můj děda byl realistický sochař, já jako karikaturista zas ztvárňuji svět zkarikovaný, ale co by na to děda se už nedozvím...
Více na www.oldrichdworak.cz.

kreslené vtipy, karikatury, humorné ilustrace, vtipné obrázky