Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

J90a55k15u92b 20H34o12z53a

3. 1. 2020 8:32

K moudru bych z vlastní zkušenosti dodal: akorát vám hrozí, že chytnete vzteklinu po pokousání kritiky. ;-)

0 0
možnosti
Foto

:-) Už autor Gulliverových cest říkal: Kritika je daň, kterou člověk platí veřejnosti za to, že mu dovolí být výjimečným.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji a přeji Vám také co nejvíce milých, chápajících a nezapšklých čtenářů.

0 0
možnosti
VF

Smutné !

Od 13.2.2013 jen 92 "články". Není to málo, Oldřichu Dwořákoviči?

0 0
možnosti
Foto

:-) Vy na mě posíláte s buzerací Járu Cimrmana. No jo, má pravdu, za měsíc už tu slavím sedm let?! Když mně to připadalo jako maximálně pět. Tak jsem asi závazek stovky za "pětiletku" nesplnil. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, pochvala od dámy chlapa vždy potěší. Tak ať máte chvályhodný rok!

0 0
možnosti
Foto

Děkuji. Ať se Vás v novém roce smysl pro humor stále drží.

0 0
možnosti
TG

:-)R^

Oldo, srdečně Tě zdravím a přeji Ti dobrý nový rok!

0 0
možnosti
Foto

Tomáši, samozřejmě nápodobně, no a ať múzy u nás s polibky nejsou moc ostýchavé! ;-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji. A přeji v tom novém roce co nejvíce důvodů k úsměvu.

2 0
možnosti
  • Počet článků 109
  • Celková karma 21,90
  • Průměrná čtenost 1214x
Můj děda byl realistický sochař, já jako karikaturista zas ztvárňuji svět zkarikovaný, ale co by na to děda se už nedozvím...
Více na www.oldrichdworak.cz.

kreslené vtipy, karikatury, humorné ilustrace, vtipné obrázky