Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

Kotrče jsem našel naposledy před 8 lety,ale když ho najdete,bývá ho pořádný kus...

0 0
možnosti
Foto

Krásné houby, všechny jste opravdu "potkal"?

Moc se mi Váš blog líbí, i vtípky....R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za krásnou ukázku...už se těším na tu opravdovou vůniR^;-)

0 0
možnosti
Foto

K25a30r15e82l 18M59á17d11l87e

12. 3. 2015 15:17

Ještě lepší, než s těma hříbkama. Karma jak zvon. Z těch vyobrazených jsem měl naposledy šupinovky kostrbaté (asi tak v listopadu - ve Stromovce roste taková podstatně žlutější verze). 

Pošvatky sbírám, i když někdy náhodou rostou houby jako splašené - "abych neurazil". Ony se mi pak odvděčí, když je sucho. To přináším aspoň malý košík pošvatek. 

Na pestřece mám nepříjemnou vzpomínku z dětství. Byl jsem s pratetou o prázdninách na skorosamotě na konci vesničky. Zrovna bylo sucho a z lesa jsem donesl jen spoustu pestřeců - na sušení. Jenže prateta měla chuť na řízky a všechny je obalila. Marně jsem ji přesvědčoval, že podle chytrých knih jsou jedlé jen v malém množství jako koření. Celou noc jsem nespal strachem, co že si ráno počnu já malý pacholíček sám s mrtvou pratetou. Nakonec to s tou jedovatostí pestřeců nebylo tak vážné a prateta byla ráno jako rybička.

2 0
možnosti
JR

J12a86r81a 54R97a82n68k

12. 3. 2015 16:39

Chodim zasadne s Audubonem, tady nektere sice vypadaji stejne, ale krome lisky, bedly a rizce nic nepoznam;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 109
  • Celková karma 21,90
  • Průměrná čtenost 1214x
Můj děda byl realistický sochař, já jako karikaturista zas ztvárňuji svět zkarikovaný, ale co by na to děda se už nedozvím...
Více na www.oldrichdworak.cz.

kreslené vtipy, karikatury, humorné ilustrace, vtipné obrázky