Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ta dopravní značka je trochu nejednoznačná. Není z ní patrné, zda děti ve škole probíraly pohádky (Obušku z pytle ven) a nebo Jana Nerudu (Pyj Bušku, již se nezarmuť)...

0 0
možnosti
Foto

R^

Někdy to bývá i obráceně. Pamatuju, jak nás na gymplu většina kluků plavala v matyce, protože jsme se nemohli soustředit na výklad. A to i přesto, že se matykářka snažila oblékat co nejvíc decentně.:-)

1 0
možnosti
Foto

Přesně takhle jsem se stal matematikem :-)

2 0
možnosti
Foto

R^I když tyto poznámky již znám, stejně mě to pobavilo.

0 0
možnosti
Foto

"Dívá se děvčatům pod sukni, jako by tam bylo něco zajímavého!" :)

3 0
možnosti
Foto

...a kdyby šlo o zrzku, to by určitě bylo něco jiného;-D

1 0
možnosti
PK

Jo, tak jsem se na chvíli vrátil do školy. Dobré.

3 0
možnosti
  • Počet článků 109
  • Celková karma 21,90
  • Průměrná čtenost 1214x
Můj děda byl realistický sochař, já jako karikaturista zas ztvárňuji svět zkarikovaný, ale co by na to děda se už nedozvím...
Více na www.oldrichdworak.cz.

kreslené vtipy, karikatury, humorné ilustrace, vtipné obrázky